2013. június 30., vasárnap

"LélekMesélők"- virágok ...egy kis nemezzel


Virágkötészeti kiállítás, Tatán
Izgalmas feladatot kaptam pár hete Megyer Évitől, kedves virágkötő ismerősömtől. A Tatán megrendezett ez évi Víz-Zene-Virág Fesztiválra kérték fel Évát, elismert virágkötő mesterként, hogy egy kiállítás keretében mutassa meg tehetségét, különleges, virágkötészeti műveiben megjelenő látásmódját. Albert Marianna virágkötővel együtt álmodták meg ezt a hangulatos világot a Törökkori átjáróban, az Öreg-tó partján álló csodálatos tatai várban. 
A virágkiállítás címe "LélekMesélők", és június 28-30-ig látogatható meg a többi remek fesztiválos programmal egyetemben.







Az én szerepem szerénynek volt mondható a kiállítás egészét tekintve, de annál nagyobb örömmel láttam neki. Éva ugyanis évek óta nemezrajongó és úgy álmodta meg a pompázatos virágcsodáit, hogy itt-ott bukkanjanak fel nemez apróságok, kiegészítők, miegymások.
Mariann szintúgy.



Ilyen apróság ez a három nemeztölcsér, melyekben most virágok laknak... a képen pedig segédeim Janka és jobb oldalt, Éva kislánya Eszter, 1.a osztályos tanulók töltik be a parány méretarány szerepet.






Rengeteg gombócot,  és még több egyszerű vonalú, szimpla fazonú, besorolhatatlan fajtájú de felismerhető madáregyedet kellet még nemezelnem, akik a kiállításon az egyetlen fényforrást jelentő ablak előtt bandáztak egy bokorka ágain, frissen szökve egy óriáskalitkából.






Éva mester, Eszter és Én

 Egy bemutatkozó nemezlapot is kellett készítenem, amolyan névjegytáblát, ami végül  leginkább egy kiterített birkára hasonlít, csak épp az állatot nem kellet érte leölni.


 A kiállítás végül igazán szépre sikeredett, még holnap megtekinthető és nagyon boldog vagyok, hogy a részese lehettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése