2013. január 16., szerda

Újévi kalaphét

Mindenekelőtt a világ minden nemezbarátjának, szövő, kötő, horgoló, csomózó, varró, barkácsoló, zsonglőrködő, birkanyíró mamájának, lányának és lényének boldogságot, békességet kívánok az előttünk álló esztendőre!




Kigondoltam már a 2013-as év terveit. Akadnak köztük hétköznapiak, mint visszanyerni nyárra a 25 éves kori állóképességet, edzettséget és álomalakot (szinte már a bőrömön érzem a kudarc fanyar ízét) de egyéb elérhetetlen ám annál klasszabb célokat is kitűztem. Például a 20 éves kocsinak csúfolt roncs lecserélése egy szinte új 18 évesre, vagy a kiszáradt szilfánkat pótló árnyékoló felállítása a kertben. Lim-lomból megalkotva.
Csak szeretet legyen...meg egészség, ahogy Janka mondta tavaly az oviban. Ilonka mama is mondta ezt hajdanán. Csak nem az oviban...

Egyet azonban bizton tudok, előbb kerülnek magvalósításra: nemezes terveim , mint ledolgozásra...tetemes terheim:-)







A nemezekre térve... A héten "kénytelen" vagyok újabb kalaphetet tartani, mert Karácsony előtt a soproni Karácsonyi vásárba  készültem, melynek következtében elkapott a kalapos gépszíj.

Íme néhány csinos példány. 
A pirosasra ráépítettem a fodrot, a szürkéken anyagában csavartam a kunkort. 
Folyt.köv...



                      









2 megjegyzés:

  1. Szürreális kis darabok!
    Vidám hajtóerőket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, szia Zsuzsa!Szürreális? Fejen hordva ideális:-) Köszi a hajtóerő kívánságot...

      Törlés