2013. március 28., csütörtök

Mappasöprés 2.

Eljött az idő, amikor amondó vagyok én is, a télkedvelő, hócsodáló, hidegtűrő asszonylény, hogy "Le a hóval"! Akarom mondai "Fel a hóval"! Ide több hó ne essék, Nap kisüssék, tél elkotródjék! Az illetékeseket felkérem a mielőbbi intézkedésre. Punktum.





...a héten, jobb híján folytattam a képeim rendszerezését...
Sálas képek is előkerültek a gépemről. Ilyen is, olyan is.
Íme:

Szülinapra készült például ez a példány (nem az enyémre), nekem nagyon tetszenek a színei... bárcsak nekem is lenne egy ilyen.






Még ősszel született meg ez a narancsos kékes darab. Ennek is tetszenek a színei.
Bárcsak nekem is lenne egy ilyen.






Lilláé lett ez a sál, akit személyesen nem ismerek, de nemezkedvelő, akárcsak én.
A kép 2 hete készült, akkor még úgy tűnt tavasz van...tök tavasz...



Bárcsak nekem is lenne egy ilyen...




És végül....egy igazi tavaszi, virágokkal, friss színekkel borított selyemsál.




Bárcsak...

De ahogy a cipész cipője lukas, és a fodrász haja zilált, úgy a nemezesnek sincs egy "rongya" amit fölvehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése